SŁOWO WSTĘPU
Wysyłam miesięcznie wiadomości do kilkunastu tysięcy czytelników.
Moje listy kontaktów z dnia na dzień powiększają się o kilkanaście nowych osób, a odsetek rezygnacji z dalszej subskrypcji jest bardzo niewielki (poniżej jednego procenta).
To oczywiście nie wydarzyło się z dnia na dzień. Zainwestowałem bardzo dużo w przeróżne szkolenia i stopniowo zdobywałem coraz więcej doświadczenia.
Przez ponad 3 lata tworzyłem podstawę mojego biznesu – dlatego dzisiaj już doskonale wiem jak to wszystko działa.
Wiem również, że własna lista adresowa jest na wagę złota – jest to najważniejsze i najtańsze narzędzie w świecie marketingu internetowego.
Niestety coraz większa liczba spamerów bardzo nadszarpnęła reputację Email Marketingu i dużo osób zaczęło negatywnie reagować na niektóre wiadomości email. Ale pomimo to moje maile są czytane i bardzo przyczyniają się do sukcesu moich produktów!
W takim razie, dlaczego Ty nie miałbyś zrobić dokładnie tego samego?
Pokażę Ci w tym podręczniku najważniejsze zagadnienia, które pomogą Ci skutecznie wykorzystać Email Marketing w Twoim biznesie i uniknąć największych błędów. Poznasz najważniejsze techniki, od polepszenia relacji z Twoimi klientami i współpracownikami poprzez budowę i wysyłkę Twojego Newslettera.
Jak zapewne wiesz, nic nie pozostaje w miejscu – również Email Marketing. Dlatego co jakiś czas będę aktualizować to szkolenie i będę Cię na bieżąco informować o wszystkich nowościach.
Nie czekaj i od razu zacznij zbierać adresy email swojej grupy docelowej. Stwórz najlepszy Newsletter na świecie i zachwycaj tysiące, a później setki tysięcy potencjalnych klientów i współpracowników…
… a zobaczysz, że Twój biznes eksploduje!
JESZCZE KILKA SŁÓW…
Stworzenie strony WWW lub bloga a następnie próba zdobycia jak największej ilości czytelników – to typowy start w internetowym biznesie.
Jednak bardzo szybko zobaczysz, że to nawet nie jest połowa drogi do Twojego sukcesu… ponieważ druga i najważniejsza połówka, to tak naprawdę skuteczny Email Marketing.
Marketing Internetowy to zdecydowanie niejednostronny proces.
[contentblock id=9 img=gcb.png]
Chodzi o tzw. dawanie i branie. Ludzie przychodzą na Twoją stronę – przyciągani przez atrakcyjną i wartościową treść – i dają Ci swój adres email. A ty w ramach podziękowania wysyłasz im regularnie wartościowe informacje (np. różne szkolenia: eBooki, filmy video itp.).
Strona WWW z samej natury jest jak pasywne i leniwe stworzenie.
Wyleguje się w sieci, podobnie jak leniwy pies przed kominkiem, który czasami zamerda ogonem, gdy ktoś np. otworzy drzwi. Dopiero wtedy budzi się do życia i prowadzi Cię w określone miejsce, gdzie możesz wykonać pożądaną czynność.
Natomiast wiadomości email są pełne życia, podobnie jak aktywne zwierzaki np. jak bernardyn – zawsze w pogotowiu, aby dotrzeć tam gdzie jest potrzebny.
W beczułce na karku ma specjalne zaproszenie, aby Twój czytelnik mógł dokładnie rozejrzeć się np. po Twojej stronie lub na blogu.
Zatem strona WWW próbuje za pomocą wartościowych artykułów zachęcić czytelnika do wykonania jakiejś konkretnej czynności np. kupna Twoich produktów.
Natomiast maile dostarczają wiadomość i wrzucają ją prosto do skrzynek pocztowych Twoich odbiorców.
Jeśli egzystencja Twojej strony zależy tylko i wyłącznie od zamówień pierwszych czytelników, to niestety bardzo szybko zniknie z powierzchni ziemi.
Nieustannie musisz na nowo przyprowadzać te same osoby na swoją stronę, aby pozyskać stałych czytelników i zdobyć jakieś zamówienie – w szczególności po to, aby Twój czytelnik dokonał ponownego zakupu. Jest to niezbędne do przeżycia i powinien być to Twój cel numer jeden – a osiągniesz to tylko i wyłącznie poprzez dawanie i branie!
Decydującym faktorem jest tutaj zgoda Twoich czytelników na wysłanie im wiadomości. A gdy dostaniesz już takie pozwolenie, to wtedy można powiedzieć, że trzymasz w swoich rękach prawdziwą machinę do Email Marketingu.
Ale jak jej użyć?
Jeśli lubisz pisać, to od razu możesz wystartować z własnym Newsletterem. Pamiętaj jednak, że taki Newsletter wymaga dużego zaangażowania, nauki i dyscypliny.
W nagrodę Twój biznes wskoczy na zupełnie nowy poziom. Zdobędziesz zaufanie swoich subskrybentów i dzięki temu zbudujesz z nimi pozytywne relacje. Jeśli będziesz im regularnie wysyłać wiadomości, to zbudujesz w taki sposób silną świadomość marki – zarówno Twojej osoby, jak i Twoich produktów lub usług.
Jeśli natomiast nie jesteś utalentowanym lub zagorzałym pisarzem, to rozejrzyj się za darmowym materiałem w sieci lub poszukaj eBooków z prawami autorskimi (w materiałach bonusowych znajdziesz 10.000 artykułów z prawami autorskimi, które możesz wykorzystać na swoich stronach i w Newsletterze).
Pamiętaj jednak, że skutecznego i perswazyjnego pisania zawsze możesz się nauczyć.
A więc do dzieła!
Już niedługo dalsza cześć szkolenia – Atrakcyjny Email Marketing…
Do usłyszenia!
Paweł Grzech
———————
Specjalna Aplikacja Systemowa…
Zobacz Jak Stworzyć PRAWDZIWY Biznes
Na Długie Lata: Kliknij tutaj >>>