Budowa Wizerunku na Facebooku…

Nie wiem czy słyszałeś o metodzie Magnetycznego Marketingu inaczej zwaną metodą przyciągania…

Jednym z kluczowych elementów tej metody jest Twój Wizerunek.

Ma ona spowodować, że ludzie będą się interesować tym co robisz. A to pozwoli ci zbudować np: listy mailingowe czy pozyskać partnerów do projektów które robisz.
.

Kilka kroków do zbudowania profesjonalnego wizerunku na FB:

Listen to “Budowanie wizerunku na facebooku” on Spreaker.
.
1. Zdjęcie profilowe. – to najbardziej kluczowy element  budowania twojego wizerunku.Pamiętaj pierwsze wrażenie robi się tylko raz.

  • Zdjęcie powinno przedstawiać Ciebie a nie np: samochód czy misia. Ludzie lubią wiedzieć z kim piszą czy współpracują.
  • Zadbaj o jej jakość
  • Zwróć uwagę na tło zdjęcia
  • Jeśli to możliwe pokaż co robisz ( np: trener może mieć fotkę jak ćwiczy itp)
  • Nie zapomnij o uśmiechu.

źródło : https://www.facebook.com/pawelgrzech
.

[contentblock id=9 img=gcb.png]

.
2.Zdjęcie w Tle
– jest jednym z tych elementów który rzuca się w oczy i przykuwa uwagę osoby która odwiedza nasz profil. Warto więc zadbać o to by się wyróżniał.Oto kilka wskazówek :

  • Pokaż tu czym się zajmujesz
  • Dodaj motto lub cytat
  • Zrób kolarz
  • Pokaż o czym marzysz

Źródło : https://www.facebook.com/wojciech.wesolowski

3.Prezentacja – napisz coś o sobie pokaż swoje dotychczasowe doświadczenia.Ja kieruję stąd też ruch na mojego bloga. Dobre miejsce też dla cytatu czy motta życiowego jeśli nie wstawiłeś go do zdjęcia w tle.

4.Zdjęcia wyróżnione – niedoceniana opcja na własnej osi czasu. Gdzie możemy pokazać troszkę siebie lub to co robimy. Statystyki pokazuję jedno są to najczęściej oglądane twoje fotki. Warto w każdej z nich dodać opis i skierować ruch na bloga czy stronę przechwytującą.

5.Polityka Prywatności – Sprawdź ustawienia prywatności. Nie pozwól by w twoim imieniu ktoś mógł wstawiać materiały na twojej osi czasu. https://www.facebook.com/settings

 

Subskrybuj mój kanał : http://www.youtube.com/c/eMarketingPrzyKawie

 

 

 

(Przeczytano 2 380 razy, 1 wyświetleń dzisiaj)

O autorze

Scroll to Top