Nie bez powodu mówi się, że najlepsza inwestycja, to inwestycja w samego siebie. Twój sukces w wielu dziedzinach, zarówno życia prywatnego, jak i zawodowego zależy przede wszystkim od inwestycji włożonych w kształcenie własnych umiejętności!

Czym jest Personal Branding?

Personal Branding to strategia marketingowa polegająca na budowaniu reputacji i zwiększaniu swojej wartości na rynku pracy. Strategia ta jest stosowana nie tylko w biznesie! Warto ją przenieść również na grunt codziennego życia i dbać o markę każdego dnia! Jeśli Ty sam nie zainwestujesz w siebie, to nikt tego za Ciebie nie zrobi!

Po co inwestować w siebie?

Inwestycja w siebie zawsze procentuje. Warto inwestować w siebie z co najmniej kilku powodów. Robiąc to, co kochamy i rozwijając talenty zgodnie z naszymi pasjami, zwiększamy poczucie własnej wartości i doprowadzamy do tego, że zaczynamy odczuwać poczucie spełnienia oraz wysoki poziom satysfakcji z życia.

Godzenie pracy z dodatkowymi kursami wymaga doskonałej organizacji, dzięki czemu kształtujemy swój charakter i rozwijamy się na wielu płaszczyznach. Osoba, która jest zorganizowana, posiada wiele kompetencji i umiejętności to bardzo pożądany pracownik, wspólnik oraz partner na rynku zawodowym, inwestycja w siebie wiąże się więc również z coraz bardziej atrakcyjnymi ofertami pracy i wyższymi zarobkami!

Jak zacząć inwestować w siebie?

Od czego zacząć? Zamiast marzyć o wielkich celach, skup się na ich realizowaniu. Myślisz, że nie dasz rady albo że nie jesteś wystarczająco zdolny? Nic bardziej mylnego. W każdym człowieku drzemią pokłady kreatywności, trzeba je tylko odnaleźć i wybudzić ze snu!

Najlepszym bodźcem dla umysłu jest robienie nowych rzeczy, dlatego spróbuj wyrwać się z codziennej rutyny, oderwać na chwilę od ciężkiej pracy i wymyśl sobie jakieś nowe, kreatywne zajęcie. Kurs szycia? Zumba? Warsztaty fotograficzne lub wokalne? A może nauka języka obcego lub kurs florystyczny? Zastanów się, o czym od dawna marzyłeś.

Czy jest jakaś rzecz, którą zawsze chciałeś/aż robić ? Następnie zadaj sobie ważne pytanie: dlaczego jeszcze tego nie robię? Sporządź plan działania i konsekwentnie się go trzymaj. W zależności od tego, w jakim kierunku się chcesz rozwijać, możesz uczestniczyć w niezliczonej ilości warsztatów, szkoleń, konferencji, meetingów, e-learningów i treningów, by rozwijać dotychczasowe umiejętności.

Jeśli chcesz być najlepszy, musisz poświęcać dużo czasu na to, by rozwijać daną kompetencję. Aby dana inwestycja przyniosła oczekiwane efekty, potrzeba wielu wyrzeczeń, dużo cierpliwości oraz determinacji, ale korzyści, jakie otrzymasz w wyniku tych działań, są bezcenne!

Jednak nie tylko długoterminowe cele są ważne, warto również rozwijać mniejsze, drobniejsze pasje i umiejętności np. jak gwizdać na palcach.

 


(Przeczytano 235 razy, 1 wyświetleń dzisiaj)
Wojciech Wesołowski
Marketing internetowy to moja pasja. Udało mi się przemienić pasję na zawód. I od paru lat eMarketingiem zajmuję się pełno-etatowo. Prowadzę kilka projektów : Podcast eMarketing przy Kawie, Blog WojciechWesolowski.pl , Aplikację TopNetWork.pl. Jestem założycielem kilku grup marketingowych gdzie w praktyce dzielę się swoją wiedzą .