Jeśli prowadzisz sklep internetowy lub masz takie plany z pewnością obiło Ci się o uszy pojęcie pozycjonowania sklepów online. Wiesz, że ma to związek z wyszukiwarką Google i że dobre SEO sklepu pozwala osiągać większe zyski ze sprzedaży. Ale jak się do tego zabrać?

Co to jest pozycjonowanie sklepu internetowego?

SEO to skrót oznaczający optymalizację sklepu internetowego lub strony pod kątem wyszukiwarki internetowej. Termin ten stosowany jest zamiennie z określenie „pozycjonowanie”. Na SEO składa się szereg działań, których celem jest osiąganie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania w Google.

Chodzi o to, aby klient szukający produktu w Internecie natrafił od razu na Twój sklep w Google. Im wyżej sklep internetowy jest na liscie, tym częściej będzie odwiedzany, a w efekcie – zyska większą liczbę klientów.

Dlaczego mówimy tylko o Google? Ponieważ na rynku wyszukiwarek internetowych w Polsce to niekwestionowany lider. Według danych serwisu gs.statcounter.com z marca 2019 roku Google zgarnia w Polsce aż 98,6% całego ruchu. Oznacza to, że niemal wszyscy polscy internauci szukając produktów w sieci szukają ich właśnie w Google.

Jak zadbać o SEO sklepu internetowego?

Pozycjonowanie w dobie Internetu to podstawa. W sieci panuje ogromna konkurencja – setki tysięcy sklepów i stron walczą o uwagę użytkownika, a najlepszym sposobem na jej pozyskanie i skłonienie do zakupu jest zainwestowanie w SEO sklepu internetowego. Jak się do tego zabrać?

Przede wszystkim z pomocą rzetelnej agencji SEO, która ma wiedzę, środki oraz doświadczenie w pozycjonowaniu sklepów internetowych. Agencja Pozycjonusz to jeden z liderów tej branży. Firma działa od 2009 roku i jak informuje na swojej stronie zrealizowała już 20tys. różnych zamówień.

Pozycjonusz oferuje nie tylko pozycjonowanie sklepów internetowych, ale także link building, konsulting SEO, audyty SEO, copywriting SEO (opisy dla sklepów), przyspieszanie stron internetowych czy usługi programistyczne.

Pozycjonowanie sklepu internetowego – na jakie efekty możesz liczyć?

Na przykładzie case study Pozycjonusza możemy zobaczyć, jakie rezultaty Agencja osiągnęła w ramach długofalowej współpracy z wybranymi klientami. We obu przypadkach klienci zamówili kompleksowe pozycjonowanie sklepu internetowego, w tym audyt, konsulting, linkbuilding, a jeden także stworzenie dedykowanego serwisu poradnikowego.

Skupiono się przede wszystkim na optymalizacji sklepów i na linkach. Efektem długofalowej współpracy były zauważalne wzrosty zarówno w zakresie sesji, liczby użytkowników, jak i przede wszystkim konwersji.

Dedykowany panel dla klientów zamawiających pozycjonowanie

Jedną z największych zalet Pozycjonusza jest ich autorski panel dla klientów. Każdy klient zamawiający pakiety na pozycjonowanie sklepu internetowego otrzymuje dostęp do panelu. Składanie zamówień odbywa się właśnie tutaj – wszystko jest  opisane i raportowane.

Jako klient masz wgląd w stopień realizacji zlecenia, w raport pozyskanych linków, napisanych i opublikowanych artykułów sponsorowanych. Panel Pozycjonusza to również monitoring pozycji w Google: o każdej porze dnia i nocy możesz sprawdzać i kontrolować postępy pozycjonowania sklepu internetowego.

(Przeczytano 65 razy, 1 wyświetleń dzisiaj)
Wojciech Wesołowski
Marketing internetowy to moja pasja. Udało mi się przemienić pasję na zawód. I od paru lat eMarketingiem zajmuję się pełno-etatowo. Prowadzę kilka projektów : Podcast eMarketing przy Kawie, Blog WojciechWesolowski.pl , Aplikację TopNetWork.pl. Jestem założycielem kilku grup marketingowych gdzie w praktyce dzielę się swoją wiedzą .