Siatka reklamowa to jeden z najczęściej spotykanych nośników reklamy. Nic dziwnego, gdyż jest niezwykle uniwersalna, a przede wszystkim niezbędna przy prowadzeniu praktycznie każdej działalności.

Dlaczego siatka reklamowa jest tak ważna?

Wydawać by się mogło, że siatki nie mają większego znaczenia, tymczasem jest zupełnie inaczej. To właśnie siatka okazuje się bowiem niezbędna podczas robienia zakupów. Wszystkie sklepy wyposażone są w siatki ze swoim logo, adresem strony internetowej czy hasłem reklamowym. Tym samym klient dokonujący zakupu w danym sklepie staje się żywym nośnikiem reklamy i rozpowszechnia wizerunek danej marki za każdym razem, gdy nosi taką siatkę.

Trwała reklama

Siatki reklamowe doskonale pełnią swoją rolę jednak nie tylko w momencie przenoszenia zakupów z miejsca na miejsce. Przydają się też wielokrotnie w życiu codziennym do transportowania wielu przedmiotów. Można w nich nosić praktycznie wszystko – od ciasta, przez buty na zmianę aż po dużą ilość książek. Siatki przydają się więc praktycznie każdego dnia, co oznacza, że nośnikiem reklamy mogą być właściwie w każdej sytuacji. Dzięki temu odpowiednio zaprojektowana siatka reklamowa może pełnić swoje zadanie przez wiele miesięcy, a czasem i lat.

Jak wyglądają projekty siatek reklamowych?

W zależności od danej działalności projekty siatek reklamowych mogą być naprawdę różne. Bardzo popularne jest wciąż stawianie na białe siatki, na których znajduje się jedynie logo danej firmy. Niektórzy przedsiębiorcy idą o krok dalej, dodając do siatek jeszcze hasła reklamowe, a niekiedy także adres strony internetowej. To jednak nie wszystko, co oferują sklepy.

Coraz częściej siatki projektowane są w taki sposób, by przyciągać wzrok. Nie brak więc siatek bardzo kolorowych, z nadrukowanym zdjęciem zwracającym uwagę czy siatek dopasowanych do danego sezonu – świątecznych czy wakacyjnych. Wiele przedsiębiorców oferuje także siatki ekologiczne – szybko rozkładające się czy nawet te wykonane z papieru, dzięki czemu są nie tylko nośnikiem reklamy, ale także stają się bardziej przyjazne środowisku.

(Przeczytano 66 razy, 1 wyświetleń dzisiaj)
Wojciech Wesołowski
Marketing internetowy to moja pasja. Udało mi się przemienić pasję na zawód. I od paru lat eMarketingiem zajmuję się pełno-etatowo. Prowadzę kilka projektów : Podcast eMarketing przy Kawie, Blog WojciechWesolowski.pl , Aplikację TopNetWork.pl. Jestem założycielem kilku grup marketingowych gdzie w praktyce dzielę się swoją wiedzą .