Content marketing. Jak go stosować?

Czym jest content marketing? Jak go stosować? Treści, które tworzymy, powinny być przydatne, powinny stanowić rdzeń marketingu. Ludzie zanim coś kupią, najpierw szukają informacji.  Na podstawie zdobytej wiedzy podejmują decyzję. Tradycyjny marketing staje się z każdą chwilą coraz mniej skuteczny. Myślący przyszłościowo marketer szuka lepszego sposobu dotarcia do ludzi.

Zacznij stosować poprawnie content marketing.

Content marketing jest zaplanowanym podejściem marketingowym, wręcz strategicznym. Koncentruje się na tworzeniu i rozpowszechnianiu spójnych, wartościowych  i istotnych treści dla osób nimi zainteresowanychGłównym celem jest utrzymanie określonej grupy odbiorców, wywołanie interakcji i doprowadzenie do sprzedaży.

W tradycyjnym marketingu oferujesz produkty bądź usługi, ale staje się to coraz mniej skuteczne. Content marketing zapewnia potencjalnym klientom i konsumentom naprawdę pożądane i przydatne treści, które pomogą im rozwiązać ich problemy. Czytając teraz ten artykuł masz zaspakajaną wiedzę, której właśnie potrzebujesz bądź otrzymujesz informacje na interesujący Cię temat. Content marketing działa. 

Content marketing, marketing treści, jest używany przez wszystkie wiodące marki, a także małe i średnie firmy.
Przykładowe zastosowanie content marketingu w przypadku firmy budowlanej: właściciel firmy prowadzi bloga, na którym zamieszcza wykonane realizacje. Dodatkowo publikuje mini poradniki jak wykonać czynności przy malowaniu ściany.  

Badania  pokazują, że zdecydowana większość firm, ponad 80%, wykorzystuje content marketing. Jest on stosowany przez wiele znanych organizacji na świecie, w tym Greinplast, Microsoft, Strabag, Lotos i Orlen. Jest również rozwijany i realizowany przez małe i średnie firmy, firmy jednoosobowe, sklepy na całym świecie. Dlaczego? Ponieważ działa i dociera do wielu osób.

Dobrym przykładem content marketingu jest np: Legendy Polskie Allegro. Marka zaprosiła do współpracy znanych artystów, stworzyła własne media. Zainspiruj się!

 

Treści marketingowe są dobre dla Twojej firmy oraz działań, które wykonujesz w internecie. Zwiększają popularność i budują zaufanie.

Trzy główne powody, dla których jest tworzony Content Marketing:

  1. Zwiększony ruch na Twojej stronie generujący większą sprzedaż
  2. Oszczędności, lepsza widoczność w google
  3. Budowanie zaufania do marki, lepsi klienci. Marketing treści jest teraźniejszością oraz przyszłością  marketingu i rozwoju każdej firmy.

Marketing nie jest możliwy i nie będzie działał bez wspaniałej zawartości, wartościowych treści oraz Twojego zaangażowania.
Bez względu na to, jakiego rodzaju strategii marketingowych używasz, content marketing powinien być częścią  procesu budowania Twojej marki. Treści wysokiej jakości są częścią wszystkich form marketingu.

Strategie Marketingowe

  1. Marketing w mediach społecznościowych
  2. Marketing  skupiający się na produkcie lub usłudze
  3. SEO: Wyszukiwarki nagradzają firmy, które publikują wysokiej jakości spójne treści.
  4. PR: Public Relations idzie o krok dalej od marketingu i wkracza w świadomość odbiorców naszych produktów i usług
  5. PPC: Pay Per Click jest modelem biznesowym rozliczeń za reklamę w Internecie. Aby PPC działało, potrzebujesz świetnej zawartości.
  6. Inbound marketing: marketing przychodzący”, to strategia marketingu polegająca na podejmowaniu odpowiednich działań, które umożliwią odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego.
  7. Strategia treści: Content Marketing.

Aby mieć wyniki potrzebujesz działać, przemyśleć strategię, od której chcesz zacząć. Następnie wprowadzać stopniowo kolejne strategie do swojego biznesu.

Budując ekspercki wizerunek swojej marki pokonasz konkurencję.

 

 


Przy okazji:

Kliknij TUTAJ, aby zobaczyć jak korzystając z Internetu oraz specjalnej aplikacji systemowej TopNetwork zbudować dochodowy i stabilny biznes w Marketingu Sieciowym >>

(Przeczytano 551 razy, 1 wyświetleń dzisiaj)

O autorze

Scroll to Top